Kenniscentrum voor fietsbeleid

Artikelen

2002
Door het groot onderhoud van de A10 West moesten veel gebruikers een andere keuze maken: vaak andere routes, maar ook: 5% nam de fiets.
2002
Regioplan legt de vinger op knelpunten ten aanzien van de landelijke aanpak van fietsdiefstal.
2002
Almelo kan de hoge ambities van het fietsbeleid alleen realiseren door in sterke mate mee te liften met andere projecten. En dat lukt goed.
2002
De Wet dualisering maakt het mogelijk het collegeprogramma bondiger te formuleren. Daardoor is het des te belangrijker dat er in het programma een ook voor fietsbeleid krachtige visie staat.
2002
Drie mythen worden met een cijfermatige onderbouwing ontkracht.
2002
Het brede fietsbeleid in Trondheim wordt grotendeels gefinancierd uit een tolheffing voor inkomend autoverkeer.
2004
De verkeersambtenaren van Etten-Leur besteden, via een goede inspraak, veel tijd aan het creëren van draagvlak, om procedures te voorkomen.
2002
De gehanteerde kleuren van verhardingen voor fietsverkeer in de praktijk, met alle overwegingen.
2002
Investeren in gratis bewaakt stallen loont, in Apeldoorn en Nijmegen.
2002
Tllburg, Veenendaal en de provincie Groningen: verhardingskeuzen in de praktijk.
2002
Steenwijk, opgaand in Steenwijkerland, heeft een nieuw verkeersplan nodig en moet tal van basale keuzes maken. Welke?
2002
Hoe moeizaam het kan gaan met de beoogde (gedeeltelijke) afsluiting voor autoverkeer van de Colmschaterweg: botsende belangen, compromissen en juridische procedures.
2002
Jacob Groenendijk van KOAC-WMD geeft een toelichting op zijn rapport over verhardingskeuzen.
2002
De geslotenverklaring van een plattelandsweg in de spits was effectief: weer een goede fietsroute met veel lagere auto-intensiteiten.

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Reactie plaatsen

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie plaatsen. Vul a.u.b. uw e-mailadres in om uw registratie te controleren

E-mail: