De sterke aandacht voor fietsbeleid, -maatregelen en (onderzoeks)projecten heeft afgelopen jaren geleid tot het beschikbaar komen van grote hoeveelheden kennis, data, tools, inzichten en ervaringen. Deze zijn van grote waarde en hebben de potentie om efficiënter fietsprojecten te realiseren en nog meer impact te behalen.
De Tour de Force verkent nu welke kennis- en leerproducten, zoals publicaties, stappenplannen, uitlegvideo’s, e-courses, cursussen, trainingen, opleidingen zij kan ontwikkelen om genoemde kennis en resultaten meer en breder bij de beoogde gebruikers te krijgen.
DTV Consultants voert daarvoor een onderzoek uit naar de leerbehoefte van (fiets)professionals. Door de enquête in te vullen help je de Tour de Force bij het ontwikkelen van kennis-, trainings- en opleidingsproducten op gebied van fiets waar je als professional weer gebruik van kunt maken.
De enquête blijft 2 weken online en kan helemaal anoniem worden ingevuld. Wilt je de resultaten van het onderzoek ontvangen? Dan kun je je e-mailadres invullen.
Naar de enquête