Tour de Force

 

Bijeenkomsten archief

 

Na de start van het onderzoeksproject Smart Cycling Futures (SCF) in 2016 is het nu tijd voor de afronding met het Zwolse regionale fietssymposium. Tijdens dit symposium wordt gesproken over de opbrengsten van het SCF-onderzoek, en de lessen die zijn geleerd uit regionale living labs in Overijssel.
Na de start van het onderzoeksproject Smart Cycling Futures (SCF) in 2016 is het nu tijd voor de afronding met het Zwolse regionale fietssymposium. Tijdens dit symposium wordt gesproken over de opbrengsten van het SCF-onderzoek, en de lessen die zijn geleerd uit regionale living labs in Overijssel.
De afgelopen maanden zijn tal van maatregelen bedacht om de mobiliteit in de 1,5 m-samenleving op een verantwoorde wijze op gang te brengen. Nu we enkele weken ervaring hebben opgedaan, willen we graag het net ophalen. Welke ideeën zijn echt uitgevoerd? Welke werken goed en welke zijn minder succesvol? En wat kunnen we hieruit leren voor de (nabije) toekomst? In deze webinar staan  (fiets-)parkeren en deelmobiliteit centraal. Het gaat daarbij enerzijds om maatregelen die ervoor zorgen dat het auto- en fietsparkeerproces voldoet aan de RIVM-richtlijnen. Daarnaast moeten soms geparkeerde auto’s en fietsen wijken voor voetgangers en terrassen. Hoe hebben gemeenten dat aangepakt? Tot slot zijn er ideeën geopperd om deelmobiliteit in te zetten als alternatief voor bus en tram.
De afgelopen maanden zijn tal van maatregelen bedacht om de mobiliteit in de 1,5 m-samenleving op een verantwoorde wijze op gang te brengen. Nu we enkele weken ervaring hebben opgedaan, willen we graag het net ophalen. Welke ideeën zijn echt uitgevoerd? Welke werken goed en welke zijn minder succesvol? En wat kunnen we hieruit leren voor de (nabije) toekomst? In deze webinar staan  (fiets-)parkeren en deelmobiliteit centraal. Het gaat daarbij enerzijds om maatregelen die ervoor zorgen dat het auto- en fietsparkeerproces voldoet aan de RIVM-richtlijnen. Daarnaast moeten soms geparkeerde auto’s en fietsen wijken voor voetgangers en terrassen. Hoe hebben gemeenten dat aangepakt? Tot slot zijn er ideeën geopperd om deelmobiliteit in te zetten als alternatief voor bus en tram.
De afgelopen maanden zijn tal van maatregelen bedacht om de mobiliteit in de 1,5 m-samenleving op een verantwoorde wijze op gang te brengen. Nu we enkele weken ervaring hebben opgedaan, willen we graag het net ophalen. Welke ideeën zijn echt uitgevoerd? Welke werken goed en welke zijn minder succesvol? En wat kunnen we hieruit leren voor de (nabije) toekomst? In deze webinar staan  (fiets-)parkeren en deelmobiliteit centraal. Het gaat daarbij enerzijds om maatregelen die ervoor zorgen dat het auto- en fietsparkeerproces voldoet aan de RIVM-richtlijnen. Daarnaast moeten soms geparkeerde auto’s en fietsen wijken voor voetgangers en terrassen. Hoe hebben gemeenten dat aangepakt? Tot slot zijn er ideeën geopperd om deelmobiliteit in te zetten als alternatief voor bus en tram.
De afgelopen maanden zijn tal van maatregelen bedacht om de mobiliteit in de 1,5 m-samenleving op een verantwoorde wijze op gang te brengen. Nu we enkele weken ervaring hebben opgedaan, willen we graag het net ophalen. Welke ideeën zijn echt uitgevoerd? Welke werken goed en welke zijn minder succesvol? En wat kunnen we hieruit leren voor de (nabije) toekomst? In deze webinar staan  (fiets-)parkeren en deelmobiliteit centraal. Het gaat daarbij enerzijds om maatregelen die ervoor zorgen dat het auto- en fietsparkeerproces voldoet aan de RIVM-richtlijnen. Daarnaast moeten soms geparkeerde auto’s en fietsen wijken voor voetgangers en terrassen. Hoe hebben gemeenten dat aangepakt? Tot slot zijn er ideeën geopperd om deelmobiliteit in te zetten als alternatief voor bus en tram.
Het maximum aantal deelnemers is bereikt. Bij voldoende interesse kunnen extra workshops worden georganiseerd. Stuur hiervoor een e-mail naar CROW-Fietsberaad o.v.v. "Interesse extra workshop".
Het maximum aantal deelnemers is bereikt. Bij voldoende interesse kunnen extra workshops worden georganiseerd. Stuur hiervoor een e-mail naar CROW-Fietsberaad o.v.v. "Interesse extra workshop".
Deze bijeenkomst is bedoeld voor leden van het intranet "Open data fietsmobiliteit". Op het Intranet vindt u meer informatie over deze bijeenkomst. U kunt zich hier aanmelden voor het Intranet.

Houd mij op de hoogte van nieuws over Veilig Fietsen

 Security code
Scroll naar boven