Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Afleiding en fietspadbreedte belangrijke factoren bij eenzijdige fietsongelukken'
Submenu openen
Fietsers moeten ook regelmatig haakse bochten maken en de snelheden waarmee sommige 'oudere'
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Afleiding en fietspadbreedte belangrijke factoren bij eenzijdige fietsongelukken
/
Fietsers moeten ook regelmatig haakse bochten maken en de snelheden waarmee sommige 'oudere'
Terug naar overzicht
Fietsers moeten ook regelmatig haakse bochten maken en de snelheden waarmee sommige 'oudere'
Marina Govaert de Groene
, Fietsersbond
02-12-2013 om 14:29
Fietsers moeten ook regelmatig haakse bochten maken en de snelheden waarmee sommige 'oudere' e-bikers rijden. Automobilisten hebben er soms ook geen weet van dat fietsers die van een fietspad (dat ophoudt) komen, dan de rijbaan op moeten en dus van rechts komen en zodoende voorrang hebben. Men in bochten geen rekening houd met fietsers die worden gepasseerd terwijl er na de bocht tegenliggers komen. Fietsers afgesneden worden door lange voertuigen of met een aanhanger achter een
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven