Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Basisschoolleerlingen gaan steeds minder op de fiets of lopend naar school'
Submenu openen
@ Theo,Vaak is het bij cijfers niet een kwestie van gelijk hebben of niet, maar van definitie. Bij m
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Basisschoolleerlingen gaan steeds minder op de fiets of lopend naar school
/
@ Theo,Vaak is het bij cijfers niet een kwestie van gelijk hebben of niet, maar van definitie. Bij m
Terug naar overzicht
@ Theo,Vaak is het bij cijfers niet een kwestie van gelijk hebben of niet, maar van definitie. Bij m
Global Administrator
12-09-2013 om 12:59
@ Theo,Vaak is het bij cijfers niet een kwestie van gelijk hebben of niet, maar van definitie. Bij modal split is bv meestal niet duidelijk waar die betrekking op heeft. De cijfers komen uit een SWOV fact sheet. Daarin heeft de modal split betrekking op kilometers.....zie http://www.swov.nl/rapport/Factsheets/NL/Factsheet_Kinderen.pdfDie van Traffic Test ongetwijfeld op aantal verplaatsingen.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven