Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Discussienotitie fiets- en kantstroken'
Submenu openen
Tom,De notitie stelt: "Een hoogteverschil raden we in de meeste situaties af, omdat het motorvo
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Discussienotitie fiets- en kantstroken
/
Tom,De notitie stelt: "Een hoogteverschil raden we in de meeste situaties af, omdat het motorvo
Terug naar overzicht
Tom,De notitie stelt: "Een hoogteverschil raden we in de meeste situaties af, omdat het motorvo
Roland Haffmans
, -
21-02-2014 om 12:12
Tom,De notitie stelt: "Een hoogteverschil raden we in de meeste situaties af, omdat het motorvoertuigen nauwelijks tegenhoudt en wel nadelen heeft voor fietsers" blz 5 Voor de vaker befietste andere krappere 50 km wegen hanteert de notitie een minimale strook van 1,7 m ofwel 0,2 m meer dan nu. Voor de GOW 50 km wegen geldt een minimum strookbreedte van 2.2 m (1,7 + 0,5). Gekozen is voor zo'n groot verschil, in de voorbeelden zelfs 0
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven