Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Eerste praktijktest Utrecht en Den Haag op weg naar fietsersairbag'
Submenu openen
Regarding the airbag collar: "...when the cyclist is in a collision"? The vehicle vs. cy
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Eerste praktijktest Utrecht en Den Haag op weg naar fietsersairbag
/
Regarding the airbag collar: "...when the cyclist is in a collision"? The vehicle vs. cy
Terug naar overzicht
Regarding the airbag collar: "...when the cyclist is in a collision"? The vehicle vs. cy
Todd Edelman
28-01-2011 om 10:14
Regarding the airbag collar: "...when the cyclist is in a collision"? The vehicle vs. cyclist test shown is at 20km/h. Even most slowed urban streets have a limit of 30km/h, which is an exponential difference from 30 assuming the speed limit is being obeyed. About the windscreen airbag, I am disturbed by "an automatic braking system or an airbag on the windscreen of a car are the best options for the protection of vulnerable traffic participants." "Best&quo
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven