Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Eindrapport Capaciteit fietspaden bij VRI's
/
In de voorbeelden wordt gerekend met een gemiddelde wachttijd oplopende tot meer dan 80 seconden!. B
Terug naar overzicht
In de voorbeelden wordt gerekend met een gemiddelde wachttijd oplopende tot meer dan 80 seconden!. B
Roland Haffmans
, -
26-10-2016 om 11:17
In de voorbeelden wordt gerekend met een gemiddelde wachttijd oplopende tot meer dan 80 seconden!. Bij verkeerlichten beinvloeding door tram of bus kan de wachttijd verder oplopen, met veel meer wachtende fietsers. Voor de wachtruimte is de maximale wacht/roodtijd maatgevend.
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Eindrapport Capaciteit fietspaden bij VRI's'
Submenu openen
In de voorbeelden wordt gerekend met een gemiddelde wachttijd oplopende tot meer dan 80 seconden!. B
Document uploaden
Scroll naar boven