Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Elektrische fietser loopt niet meer risico dan gewone fietser'
Submenu openen
Ik vraag me af wat de maatstaf 'aantal ongevallen per kilometer' voor gevolgen heeft v
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Elektrische fietser loopt niet meer risico dan gewone fietser
/
Ik vraag me af wat de maatstaf 'aantal ongevallen per kilometer' voor gevolgen heeft v
Terug naar overzicht
Ik vraag me af wat de maatstaf 'aantal ongevallen per kilometer' voor gevolgen heeft v
Johanna Kroon
, Johanna Kroon
01-08-2018 om 09:14
Ik vraag me af wat de maatstaf 'aantal ongevallen per kilometer' voor gevolgen heeft voor de uitkomst. Wat zou er uit het onderzoek zijn gekomen als de maatstaf was geweest 'aantal ongevallen per gefietst uur'? Een electrische fiets gaat sneller dan een gewone fiets, in dezelfde fietstijd worden dus meer kilometers afgelegd. Bij mensen die van A naar B fietsen zal het voor de ongevallenkans weinig uitmaken of je naar de fietstijd kijkt of naar de af
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven