Fietsberaadpublicatie 20: Umbrella branding in het fietsbeleid
Umbrella branding, oftewel het vormen van een paraplumerk, is een marketingstrategie
waarbij een verzameling producten en diensten onder één merk wordt gebracht. De publicatie geeft een beeld van vier voorbeelden uit Hilversum, 's-Hertogenbosch, Amsterdam en Tilburg. Tot slot is een stappenplan gepresenteerd als handreiking om umbrella branding toe te passen.
door Jolanda van Oijen & Esther Brouwers (XTNT) en Otto van Boggelen (CROW-Fietsberaad)
Umbrella branding, oftewel het vormen van een paraplumerk, is een marketingstrategie
waarbij een verzameling producten en diensten onder één merk wordt gebracht. De publicatie geeft een beeld van vier voorbeelden uit Hilversum, 's-Hertogenbosch, Amsterdam en Tilburg. Tot slot is een stappenplan gepresenteerd als handreiking om umbrella branding toe te passen.
door Jolanda van Oijen & Esther Brouwers (XTNT) en Otto van Boggelen (CROW-Fietsberaad)