Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Fietsberaad pleit voor maximumsnelheid op het fietspad'
Submenu openen
Dat handhaving een zwak punt is, is zwak uitgedrukt. Uit de snelheid van scooters en de hoge snelhei
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Fietsberaad pleit voor maximumsnelheid op het fietspad
/
Dat handhaving een zwak punt is, is zwak uitgedrukt. Uit de snelheid van scooters en de hoge snelhei
Terug naar overzicht
Dat handhaving een zwak punt is, is zwak uitgedrukt. Uit de snelheid van scooters en de hoge snelhei
Van der Wal
, ZZP-er
06-01-2015 om 10:01
Dat handhaving een zwak punt is, is zwak uitgedrukt. Uit de snelheid van scooters en de hoge snelheid van auto's in 30 km zones blijkt dat handhaving op snelheid ook bij grote aantallen niet zal werken. Leg hierom de verantwoordelijkheid bij de bestuurder en maak een voor de bestuurder duidelijke scheiding tussen gemotiseerd voortbewegen en ongemotoriseerd voortbewegen. Dit is ook veel eenvoudiger te handhaven. Een speedpedelec is gemotoriseerd; het lastige wordt een gewone pedele
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven