Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Invoering van betaald fietsen stallen leidt tot kwart minder gebruikers
/
Niemand wenst betalend parkeren, maar anderzijds lopen de exploitatiekosten toch hoog op. In Bel
Terug naar overzicht
Niemand wenst betalend parkeren, maar anderzijds lopen de exploitatiekosten toch hoog op. In Bel
Global Administrator
04-12-2012 om 16:07
Niemand wenst betalend parkeren, maar anderzijds lopen de exploitatiekosten toch hoog op. In België zijn er (slechts) 80.000 fietsplaatsen aan stations.Volgens een ruwe schatting gebaseerd op een studie van het bureau Berenschot, zou dit +/- 7 mio euro aan exploitatiekosten per jaar betekenen, om veilig en in een nette omgeving de fiets te parkeren. Iemand moet dit betalen, de vraag is wie? => de belastingbetaler via FOD dotatie aan de spoorweg
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Invoering van betaald fietsen stallen leidt tot kwart minder gebruikers'
Submenu openen
Niemand wenst betalend parkeren, maar anderzijds lopen de exploitatiekosten toch hoog op. In Bel
Document uploaden
Scroll naar boven