Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Leiden wil fietsgebruik met tien procent laten groeien'
Submenu openen
Helaas hoe op de middellange afstanden de fiets verbetert t.o.v de auto wordt niet bescheven.
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Leiden wil fietsgebruik met tien procent laten groeien
/
Helaas hoe op de middellange afstanden de fiets verbetert t.o.v de auto wordt niet bescheven.
Terug naar overzicht
Helaas hoe op de middellange afstanden de fiets verbetert t.o.v de auto wordt niet bescheven.
Roland Haffmans
, -
23-03-2012 om 18:06
Helaas hoe op de middellange afstanden de fiets verbetert t.o.v de auto wordt niet bescheven. Waarom niet het voorbeeld van Groningen gevolgd? Fietssnelwegen gaan van stadsrand tot stadsrand en negeren de verhouding fiets / auto. Als de fietshindernissen onderweg niet verminderen zal de e-fiets net als de ligfiets niet echt een verbetering zijn. Maak een goed route ontwerp met vervanging van autoruimte - ook letterlijk - door fietsruimte en niet alleen naar "toplocaties&q
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven