Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Ongevalsrisico e-fiets lijkt vergelijkbaar met gewone fiets'
Submenu openen
Ten onrechte wordt de inv
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Ongevalsrisico e-fiets lijkt vergelijkbaar met gewone fiets
/
Ten onrechte wordt de inv
Terug naar overzicht
Ten onrechte wordt de inv
Kees van Malssen
15-06-2023 om 10:17
Ten onrechte wordt de invloed van andere weggebruikers klein genoemd op basis van de 70% enkelzijcige ongevallen. Een niet onaanzienlijk deel daarvan is vallen door paaltjes en hekjes en andere maatregelen die moeten zorgen dat gemotoriseerd verkeer wegblijft van fietspaden.
Log in om te reageren
inloggen
Reacties
Riet Beukert
, particulier
18-06-2023 om 14:51
Ik vraag me zo langzaam af wie er nou nog niet gevallen is door paaltjes op de weg. Ik al meerdere malen, zelfs n.b als voetganger.
En fietspaden zijn veel te smal. Ik herinner me nog dat ik op een smal fietspad waar ik af moest slaan en ternauwernood een botsing met een rechtdoorgaande fietser kon voorkomen. Slechts een scheldpartij omdat ik ruimte innam die er vrijwel niet was, was het resultaat.
Beoordeel deze reactie
Scroll naar boven