Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Past een buitenmodel fiets nog in de stalling?'
Submenu openen
Toen ik nog in de buitendiens werkte voor een leverancier van straatmeubilair heb ik gemerkt dat bes
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Past een buitenmodel fiets nog in de stalling?
/
Toen ik nog in de buitendiens werkte voor een leverancier van straatmeubilair heb ik gemerkt dat bes
Terug naar overzicht
Toen ik nog in de buitendiens werkte voor een leverancier van straatmeubilair heb ik gemerkt dat bes
Petra van Houdt
, Openbaar Beleven
01-10-2015 om 14:20
Toen ik nog in de buitendiens werkte voor een leverancier van straatmeubilair heb ik gemerkt dat beslissers (op kantoor) kozen voor de grootste capaciteit op papier, de kleinste hoh maat. In de praktijk betekent dat de fietsen niet passen en fietsers een rek overslaan dus juist mínder capaciteit! Als je in de praktijk gaat kijken dan zie je hoeveel fietsers hun voorwiel niet in het rek/de sleuf willen zetten omdat ze bang zijn voor een slag in het wiel. Een aanbindvoorziening met een f
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven