Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Pilots moeten ongevalsrisico’s van tweerichtingsfietspaden terugdringen'
Submenu openen
Naar mijn indruk gaat het vooral mis op tweerichtingfietspaden waar de fietser al voorang heeft. Pij
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Pilots moeten ongevalsrisico’s van tweerichtingsfietspaden terugdringen
/
Naar mijn indruk gaat het vooral mis op tweerichtingfietspaden waar de fietser al voorang heeft. Pij
Terug naar overzicht
Naar mijn indruk gaat het vooral mis op tweerichtingfietspaden waar de fietser al voorang heeft. Pij
Theo van Soest
, NVHPV
03-04-2018 om 09:23
Naar mijn indruk gaat het vooral mis op tweerichtingfietspaden waar de fietser al voorang heeft. Pijlen op de grond zouden het tweerichtingkarakter voor de automobilist kunnen benadrukken zodat deze inderdaad naar twéé richtingen kijkt. Het ontbreken van opstelruimte tussen fietspad en rijbaan leidt tot harde conflicten en het nemen van grote risico's door automobilisten. Als er dan toch plannen gemaakt worden voor uitbuigen, neem daar dan ook de ruimte voor, zonder sn
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven