Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Presentatie wethouder over fietsbeleid Apeldoorn'
Submenu openen
Het feit dat de "Cost Benefit Ratio"van marketing zo positief uitvalt is uitermate belan
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Presentatie wethouder over fietsbeleid Apeldoorn
/
Het feit dat de "Cost Benefit Ratio"van marketing zo positief uitvalt is uitermate belan
Terug naar overzicht
Het feit dat de "Cost Benefit Ratio"van marketing zo positief uitvalt is uitermate belan
Ton Daggers
, IBC -MOVILIZATION
23-11-2010 om 15:37
Het feit dat de "Cost Benefit Ratio"van marketing zo positief uitvalt is uitermate belangrijk. Hieraan zou veel meer aandacht besteed moeten worden. In andere landen (Brazilie en Colombia bijvoorbeeld) en vooral in Denemarken zijn ze zich hiervan al veel langer bewust. (Ton Daggers IBC MOVILIZATION)
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven