Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
SWOV: elektrische step kan op het fietspad, de brede e-cargobike niet
/
Volgens de logica van het
Terug naar overzicht
Volgens de logica van het
Raymond Comvalius
, Invendows B.V.
03-07-2021 om 11:27
Volgens de logica van het SWOV kunnen we met een hogere constructiesnelheid nooit een vertantwoorde snelheid aanhouden op het fietspad. Ik vraag me af hoe ze daar aankijken tegen auto's binnen de bebouwde kom en maximumsnelheden. De speed pedelec rijder moet kunnen kiezen afhankelijk van de snelheid die die wenst aan te houden. Niet elke rijder is altijd op zoek naar de maximum snelheid of daartoe in staat.
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'SWOV: elektrische step kan op het fietspad, de brede e-cargobike niet'
Submenu openen
Volgens de logica van het
Document uploaden
Scroll naar boven