Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Smalle fietsstroken kunnen eigenlijk niet meer'
Submenu openen
Het psychologisch effect dat deze fietssuggestiestroken hebben voor het snelverkeer (versmalling en
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Smalle fietsstroken kunnen eigenlijk niet meer
/
Het psychologisch effect dat deze fietssuggestiestroken hebben voor het snelverkeer (versmalling en
Terug naar overzicht
Het psychologisch effect dat deze fietssuggestiestroken hebben voor het snelverkeer (versmalling en
Marjolein van Dillen - Hebbes
, NVHPV
12-02-2014 om 16:27
Het psychologisch effect dat deze fietssuggestiestroken hebben voor het snelverkeer (versmalling en "officiele" ruimte voor fietsverkeer), vind ik op veel plaatsen waar toegepast prettig (dijkweg, centrale weg door wijk), omdat het autoverkeer hierdoor vaak beleefder rijdt. De breedte is niet vaak een probleem, in mijn ervaring.Ik fiets soms met een bredere fiets (driewieler=85 cm). Als die meer breedte dan de betreffende strook nodig heeft, is daar veelal begrip voor.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven