Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Speed pedelec booming in België'
Submenu openen
Ja, en hiermee moet men o
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Speed pedelec booming in België
/
Ja, en hiermee moet men o
Terug naar overzicht
Ja, en hiermee moet men o
Paul Plak
, Agora
15-09-2022 om 11:34
Ja, en hiermee moet men ook in overweging nemen dat de cijfers lager zijn dan de echte vraag, De levertijd loopt nu op naar 4 maanden bij vele aanbieders, en dat reduceert zowel de groeicijfers direct, en het ontmoedigt potentiële kopers / huurders.
In Nederland werkt de verplichting naar de rijbaan te gaan volgens mij averechts. Het is niet omdat een SP 45 km/u kan bereiken, dat je dat ook effectief rijdt. Soms is het fietspad gewoon veel veiliger, en als de SP zijn snelheid naar behoren beperkt in functie van de andere gebruikers, is een SP eigenlijk qua ruimtegebruik net een gewone e-fiets. Wellicht zijn er een aantal heethoofden die niet willen inhouden die het voor de andere verpesten, maar eigenlijk is het niet anders dans de vele auto’s die allemaal ergens tussen 160 en 250 km/u kunnen rijden, maar die zich wel in ruime meerderheid houden aan de snelheidslimieten van 30-50-70-90-100-120.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven