Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Tweerichtingsfietspaden: gevaar uit onverwachte hoek'
Submenu openen
T.a.v. Roland Haffmans; onderborden, het woord zegt het al, moeten apart worden aangebracht en mogen
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Tweerichtingsfietspaden: gevaar uit onverwachte hoek
/
T.a.v. Roland Haffmans; onderborden, het woord zegt het al, moeten apart worden aangebracht en mogen
Terug naar overzicht
T.a.v. Roland Haffmans; onderborden, het woord zegt het al, moeten apart worden aangebracht en mogen
Ruud Kuntzel
, Politie Noord-Holland
04-01-2018 om 11:52
T.a.v. Roland Haffmans; onderborden, het woord zegt het al, moeten apart worden aangebracht en mogen niet worden geintegreerd in het bord er boven. Kennelijk is dat in het buitenland anders geregeld. Nog opmerking n.a.v. het volgende.: "Ook het plaatsen van een stopbord is een optie." Hiermee wordt bord B7 bedoeld. Dit is helaas lang niet altjid het geval. De uitvoeringsvoorschriften BABW voor bord B7: "Dit bord wordt slechts toegepast op kruispunte
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven