Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Wijktoegangswegen vullen gat tussen gebiedsontsluitingswegen en erftoegangswegen'
Submenu openen
Bij deze discussie is de werkelijke auto-intensiteit van overheersend belang, lijkt mij. Die bepaalt
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Wijktoegangswegen vullen gat tussen gebiedsontsluitingswegen en erftoegangswegen
/
Bij deze discussie is de werkelijke auto-intensiteit van overheersend belang, lijkt mij. Die bepaalt
Terug naar overzicht
Bij deze discussie is de werkelijke auto-intensiteit van overheersend belang, lijkt mij. Die bepaalt
Kees Groot
, Fietsersbond
03-03-2009 om 17:39
Bij deze discussie is de werkelijke auto-intensiteit van overheersend belang, lijkt mij. Die bepaalt of de doorstroming nog voldoende is om 30 kM/uur te handhaven of in te stellen. Ik mis dus in het artikel en ook in de bijdragen/voorbeelden deze intensiteit. Dus: wat is "vrij veel verkeer"? Kees Groot (Fietsersbond, Eemnes)
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven