Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Wijktoegangswegen vullen gat tussen gebiedsontsluitingswegen en erftoegangswegen'
Submenu openen
In Schiedam is deze categorie (stevige verblijfsfunctie en een behoorlijke verkeersfunctie) ook als
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Wijktoegangswegen vullen gat tussen gebiedsontsluitingswegen en erftoegangswegen
/
In Schiedam is deze categorie (stevige verblijfsfunctie en een behoorlijke verkeersfunctie) ook als
Terug naar overzicht
In Schiedam is deze categorie (stevige verblijfsfunctie en een behoorlijke verkeersfunctie) ook als
Global Administrator
04-03-2009 om 10:00
In Schiedam is deze categorie (stevige verblijfsfunctie en een behoorlijke verkeersfunctie) ook als aparte categorie onderkend. Hierbij is gekozen voor het uitgangspunt van duurzaam veilig: de mens en dus 30 km/u. Duurzaam veilig , beter gezegd inherent veilig (van zichzelf veilige) infra heeft als uitgangspunt dat bij potentieel conflicht de snelheid zodanig is dat een conflicht niet meteen een fatale -dodelijke- afloop heeft. Bij 30 km/u is een ongeval auto-fiets/voetganger
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven