Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Aanwezigheid buurtsuper leidt tot minder autogebruik'
Submenu openen
Dat het autogebruik hoger zou zijn dan het fietsgebruik op ritten van 0,5 km. en hoger, lijkt mij ze
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Aanwezigheid buurtsuper leidt tot minder autogebruik
/
Dat het autogebruik hoger zou zijn dan het fietsgebruik op ritten van 0,5 km. en hoger, lijkt mij ze
Terug naar overzicht
Dat het autogebruik hoger zou zijn dan het fietsgebruik op ritten van 0,5 km. en hoger, lijkt mij ze
Global Administrator
04-08-2009 om 11:22
Dat het autogebruik hoger zou zijn dan het fietsgebruik op ritten van 0,5 km. en hoger, lijkt mij zeer atypisch. Eerder vond de Fietsersbond op grond van een enquete onder klanten bij 4 buurtsupers dat het autogebruik naar de buurtsuper pas vanaf 2 km. afstand de fiets overvleugeld. Het fietsgebruik is sowieso opvallend laag in gepresenteerde grafiek. Bekend (SOAB) is dat fietsers juist veel vaker dan automobilisten naar de buurtsuper gaan. Tesamen met een klantaandeel van 30 a 40 % leidt
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven