Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Aanwezigheid buurtsuper leidt tot minder autogebruik'
Submenu openen
Ook Mingardo et al. komen in een recent artikel in Verkeerskunde tot andere getallen: gemiddelde rit
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Aanwezigheid buurtsuper leidt tot minder autogebruik
/
Ook Mingardo et al. komen in een recent artikel in Verkeerskunde tot andere getallen: gemiddelde rit
Terug naar overzicht
Ook Mingardo et al. komen in een recent artikel in Verkeerskunde tot andere getallen: gemiddelde rit
Global Administrator
05-08-2009 om 09:03
Ook Mingardo et al. komen in een recent artikel in Verkeerskunde tot andere getallen: gemiddelde ritlengte naar de buurtsuper: per auto 2,3 km. per fiets 1, 5 km. Ik begin het gevoel te krijgen dat het criterium 'dichtstbijzijnde supermarkt' een niet zo relevant criterium is.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven