Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'CO2-reductie door verschuiving van personenauto naar fiets moeilijk te realiseren'
Submenu openen
Volgens de wetmatigheid behoud reistijd en Verplaatsing (BRVER-wet) reist men al eeuwenlang ongeveer
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
CO2-reductie door verschuiving van personenauto naar fiets moeilijk te realiseren
/
Volgens de wetmatigheid behoud reistijd en Verplaatsing (BRVER-wet) reist men al eeuwenlang ongeveer
Terug naar overzicht
Volgens de wetmatigheid behoud reistijd en Verplaatsing (BRVER-wet) reist men al eeuwenlang ongeveer
Johan Overvest
, Verkeer en Leefomgeving .nl
05-11-2013 om 17:28
Volgens de wetmatigheid behoud reistijd en Verplaatsing (BRVER-wet) reist men al eeuwenlang ongeveer 80minuten per dag. Ik ben dan ook NIET geinteresseerd in een CO2 of verbruik per kilometer, maar een verbruik en CO2 per uur.Het KiM heeft niet gekeken naar de CO2 uitstoot per uur verplaatsing. Ik vind dat een gebrek in het rapport.De fiets scoort namelijk extreem goed op de CO2 uitstoot per uur verplaatsing.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven