Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'CO2-reductie door verschuiving van personenauto naar fiets moeilijk te realiseren'
Submenu openen
"Volgens KiM valt de meeste CO2-reductie te behalen met elektrische voertuigen en brandstofcel&
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
CO2-reductie door verschuiving van personenauto naar fiets moeilijk te realiseren
/
"Volgens KiM valt de meeste CO2-reductie te behalen met elektrische voertuigen en brandstofcel&
Terug naar overzicht
"Volgens KiM valt de meeste CO2-reductie te behalen met elektrische voertuigen en brandstofcel&
Roland Haffmans
, -
19-10-2013 om 19:09
"Volgens KiM valt de meeste CO2-reductie te behalen met elektrische voertuigen en brandstofcel¬voertuigen, het toepassen van biobrandstoffen en het veel zuiniger maken van voertui¬gen met een verbrandingsmotor"Blijkbaar denkt het KiM enkel in techniek aanpak en gaat voorbij aan de twijfel over de CO2 vermindering bij (verplichte) biobrandstof of ervaringsgebrek met de brandstofcel.Het terugdringen van lange ritten ofwel de vermindering van de gemiddelde
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven