Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Eén miljoen e-fietsers
/
De e-bike moet vooral als alternatief voor de (e)-auto gezien wordt. Daarmee is het een partner va
Terug naar overzicht
De e-bike moet vooral als alternatief voor de (e)-auto gezien wordt. Daarmee is het een partner va
Roel van Dijk
, Ligfietsvereniging NVHPV
05-12-2012 om 09:07
De e-bike moet vooral als alternatief voor de (e)-auto gezien wordt. Daarmee is het een partner van gewone fietsen, racefietsen en ligfietsen in alle soorten en maten. Goed te zien dat de e-bike mensen tenminste deels in beweging houdt. De (lig)fiets is bij uitstek geschikt als de actieradius van de e-bike (of het tempo: max 25 km/h met ondersteuning) voor de gebruiker te laag, klein is. Maatregelen in infrastructuur die goed zijn voor de e-bike zijn voor een groot deel (n
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Eén miljoen e-fietsers'
Submenu openen
De e-bike moet vooral als alternatief voor de (e)-auto gezien wordt. Daarmee is het een partner va
Document uploaden
Scroll naar boven