Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Haaientanden in 30 km-gebied mogen echt niet'
Submenu openen
Snelheid van het gemotoriseerde verkeer is de dominante factor in zowel kans op ongeval als letselgr
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Haaientanden in 30 km-gebied mogen echt niet
/
Snelheid van het gemotoriseerde verkeer is de dominante factor in zowel kans op ongeval als letselgr
Terug naar overzicht
Snelheid van het gemotoriseerde verkeer is de dominante factor in zowel kans op ongeval als letselgr
Global Administrator
25-02-2009 om 12:25
Snelheid van het gemotoriseerde verkeer is de dominante factor in zowel kans op ongeval als letselgraad (kans op ongeval kwadratisch in de snelheid, kans op zwaar ongeval zelfs derde tot vierde macht). En het regelen van de voorrang leidt nagenoeg altijd tot aanzienlijk hogere snelheden. Heel begrijpelijk en verstandig dat de wetgever dat verboden heeft.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven