Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Hoe verkeersveilig kan Nederland zijn in 2030?
/
@: "Slachtoffers onder ge
Terug naar overzicht
@: "Slachtoffers onder ge
Roland -
25-01-2019 om 21:21
@: "Slachtoffers onder gemotoriseerde tweewielers kunnen niet allemaal worden voorkomen" - vreemde samenvatting, het rapport stelt: @: "met betrekking tot gemotoriseerde tweewielers (incl. speed-pedelecs) is het niet mogelijk is om het verkeerssysteem zo in te richten dat (bijna) alle slachtoffers in deze groep voorkomen worden. Deze vervoerswijzen combineren een hoge snelheid met weinig bescherming ... dit maakt ze tot een van de meest inherent onveilige vervoermiddelen" - - - Waarom laten we die dan toe en moeten we het steeds over fietshelmen hebben?
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Hoe verkeersveilig kan Nederland zijn in 2030?'
Submenu openen
@: "Slachtoffers onder ge
Document uploaden
Scroll naar boven