Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Kilometerheffing en parkeerbeleid hebben meeste effect op fietsgebruik
/
Wat hier staat is onzin van de bovenste plank. In het rapport zelf staat: Doordat het extra ov-gebru
Terug naar overzicht
Wat hier staat is onzin van de bovenste plank. In het rapport zelf staat: Doordat het extra ov-gebru
Tymon de Weger
, met pensioen
01-09-2009 om 21:31
Wat hier staat is onzin van de bovenste plank. In het rapport zelf staat: Doordat het extra ov-gebruik voor 70% uit extra mobiliteit bestaat en maar voor 15% uit minder autogebruik, is het effect op congestie en op de omgevingseffecten van mobiliteit (uitstoot, verkeersonveiligheid en geluidshinder) gemiddeld zeer beperkt. Let even op het woordje 'gemiddeld'. Godfried Bomans zei het al: "Een statisticus waadde vol vertrouwen door een rivier die gemiddeld één
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Kilometerheffing en parkeerbeleid hebben meeste effect op fietsgebruik'
Submenu openen
Wat hier staat is onzin van de bovenste plank. In het rapport zelf staat: Doordat het extra ov-gebru
Document uploaden
Scroll naar boven