Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar '‘Maak van het fietspad geen autosnelweg’'
Submenu openen
@Marc van Waardenburg, Verschil tussen stedelijke en niet-stedelijke fietsroutes vervaagt met steeds
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
‘Maak van het fietspad geen autosnelweg’
/
@Marc van Waardenburg, Verschil tussen stedelijke en niet-stedelijke fietsroutes vervaagt met steeds
Terug naar overzicht
@Marc van Waardenburg, Verschil tussen stedelijke en niet-stedelijke fietsroutes vervaagt met steeds
Roland Haffmans
, -
02-12-2015 om 12:59
@Marc van Waardenburg, Verschil tussen stedelijke en niet-stedelijke fietsroutes vervaagt met steeds meer uitdijende bebouwing. Waarom ongehinderd fietsen in de stad onbelangrijk is, ontgaat mij. Daar worden fietsroutes het meest gebruik en is de concurentie met OV en auto het grootst. Fietssnelwegen die eindigen bij de stadsrand is geldverspilling en een vorm van auto(snelweg) denken.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven