Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar '‘Maak van het fietspad geen autosnelweg’'
Submenu openen
Fietssporen (2002) en Fietssnelwegen (2005) zijn ooit bedoeld als innovatie met 2 sleutelwoorden: no
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
‘Maak van het fietspad geen autosnelweg’
/
Fietssporen (2002) en Fietssnelwegen (2005) zijn ooit bedoeld als innovatie met 2 sleutelwoorden: no
Terug naar overzicht
Fietssporen (2002) en Fietssnelwegen (2005) zijn ooit bedoeld als innovatie met 2 sleutelwoorden: no
Richard ter Avest
, Goudappel BV
05-12-2015 om 15:07
Fietssporen (2002) en Fietssnelwegen (2005) zijn ooit bedoeld als innovatie met 2 sleutelwoorden: non-stop en conflictvrij. En niet perse snel. Overigens is de fietssnelweg bedacht in de tijd dat er nog geen e-bikes rondreden (nu is dat al tot 30% buiten de kom!). Er zijn overeenkomsten en verschillen met autosnelwegen (zie www.vananaarf.nl). Essentieel verschil is dat een auto makkelijk kan stoppen en sturen en de fiets meer last heeft van stoppen/afstappen en omfietsen. Dus non-stop
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven