Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Opzienbarende resultaten Duitse communicatiecampagne'
Submenu openen
Zo'n campagne zal ook in Nederland positief resultaat geven, MAAR, Duitsers zijn gemiddeld aanzi
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Opzienbarende resultaten Duitse communicatiecampagne
/
Zo'n campagne zal ook in Nederland positief resultaat geven, MAAR, Duitsers zijn gemiddeld aanzi
Terug naar overzicht
Zo'n campagne zal ook in Nederland positief resultaat geven, MAAR, Duitsers zijn gemiddeld aanzi
JW Laverman
, Fietsersbond Rotterdam & Regio
06-07-2010 om 23:11
Zo'n campagne zal ook in Nederland positief resultaat geven, MAAR, Duitsers zijn gemiddeld aanzienlijk gezagsgetrouwer en het resultaat zal in Nederland duidelijk minder zijn. Ik betwijfel of het laaghangend fruit waar dhr Heijne over spreekt, geplukt is. Waarom: iedere campagne bereikt een groep die zich voelt aangesproken. Bij verschillende soorten campagnes en ook bij verschillende toonzetting bereik je van elkaar verschillende groepen waar uiteraard ook overlap tussen zal zitten.
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven