Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Regio Eindhoven brengt kwaliteit fietsnetwerk in beeld'
Submenu openen
Ha, fietspaden meten met een geveerde auto op lage snelheid. Waarom niet met een meetfiets met de
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Regio Eindhoven brengt kwaliteit fietsnetwerk in beeld
/
Ha, fietspaden meten met een geveerde auto op lage snelheid. Waarom niet met een meetfiets met de
Terug naar overzicht
Ha, fietspaden meten met een geveerde auto op lage snelheid. Waarom niet met een meetfiets met de
Jack Dekker
, www.ligfiets.net
21-02-2011 om 08:59
Ha, fietspaden meten met een geveerde auto op lage snelheid. Waarom niet met een meetfiets met de neus op de materie? Volgens mij wordt door onderzoekers een probleem op afstand (dus vanuit een auto) anders ingeschat dan in het veld met de neus erop en met je hoofd er middenin. Zoals door voorgaande schrijver is betoogd zou ik de ontstane resultaten uit dit onderzoek met een flinke dosis gezonde kritische blikken willen bekijken. Een enthousiast fietser zou door middel van steekpro
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven